miercuri, 18 august 2010

S&M=devil's work:D

http://www.youtube.com/watch?v=O_7r6eALGyg
S&M(Symphony and Metallica-1999)a reprezentat,dupa parerea mea,unul dintre cele mai importante concerte din cariera trupei.Metallica a lucrat in colaboare cu orchestra simfonica din San Francisco,dirijata de regretatul Michael Kamen(1948-2003).In urma concertului,Metallica a scos ultimul album la care a contribuit chitaristul Jason Newsted.De la sound si pana la lumini,totul a constituit o experienta de neegalat,pusa in evidenta de vocea lui James(am inceput sa cred ca nu e om:))).Sper sa va placa si sa vedeti exemplu de orchestratie,poate isi dau si unii seama cat talent au baietii astia...Enjoy!!!:D

3 comentarii:

  1. daaa, mi-ai arătat video-uri. Genial! :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Melodia aia e absolut genială. M-ai făcut să-mi placă melodia asta de la ei :)) E super, serios. Şi într-adevăr, aşa cum nu le am cu Metallica, dar sunt una din trupele care au influenţat puternic zeci de alte trupe :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Glad to hear it!!!:*:*:* Cred ca merita un loc de onoare aici:)):D.
    Hug for you,girls>:D<;)

    RăspundețiȘtergere