duminică, 11 septembrie 2011

Angels? No,my parents!


Astazi,am vazut la tv reactia unui copil care a fost adoptat.
Wow...mi-au dat lacrimile! Ceva de nedescris! Atunci cand reuseste sa ajunga sentimentul la tine prin milioane de fire si ecrane inseamna ca e puternic si real! As fi putut fi eu acel copil dar am avut noroc.
Iubiti-va parintii! Sunt singurii care se gandesc la voi in final. Singurii care raspund la telefon la primul apel,singurii care va invata de bine,care va accepta toanele fara sa va spuna"cred ca intre noi ceva nu merge...".
Vorbiti deschis cu ei...sunt singurii care pot sa va ajute. Au trecut prin viata,prin lucruri de care noi nu avem habar inca. Sunt eroi! Au construit totul pentru noi,ca sa ne fie bine.
Toata stima pentru ei,pentru parintii mei!
Take care! >:D<

2 comentarii: