luni, 11 aprilie 2011

Ma intorc inapoi!Pa!

Ma intreb cateodata( mai ales cand nu am ce face )de ce s-a schimbat totul si de ce continua sa se schimbe...?Vreau sa fiu eu cea dinainte! Eu care nu sufeream din prostii,eu cea indiferenta la lucrurile idioate si la persoanele idioate care ma inconjurau,eu care ma bucuram cand era soare afara,care traiam fiecare melodie si fiecare clipa ca si cum ar fi fost ultima.Eram persoana libera care chiar nu depindeam de nimic si aici ma refer la internet,telefon.Singurele lucruri care imi erau indispensabile erau dulciurile si singurele persoane...erau prietenii.Vreau sa ma intorc in trecut si sa schimb ceva...sa raman acolo.Mi-e dor de drumul spre scoala care era extrem de scurt si pe care incercam sa il lungesc pentru ca imi placea sa ma uit in jurul meu.Imi e dor de vechii prieteni.Chiar astazi am vorbit cu o veche prietena si imi venea sa plang la telefon,as fi vrut sa mai stam sa vorbim despre trupe de satanisti cum obisnuiam in fiecare zi sa facem,sa ne uitam una la cealalta si sa intelegem tot.Regret ca nu mai pot sa fac asta.Nu am mai vazut-o de mult desi stam la cateva strazi distanta.De asta urasc timpul si pentru mine e cel mai mare dusman.Nimic nu mai e acum ca inainte.Am prieteni noi,obiceiuri noi,preocupari noi...o viata noua.Urasc foarte mult faptul ca ma grabesc,mereu sunt pe fuga,nu am nici macar un minut sa ma uit in jur in speranta ca poate gasesc ceva care mi-ar face ziua mai buna.Sunt multe lucruri pe care as vrea sa le spun si care s-au schimbat radical...Le regret pe toate!Urasc tigarile,prostiile din capul meu,faptul ca nu am fumat si ca nu am facut prostii cu vechii prieteni.Mereu spunem ca nu o sa ne uitam desi stim ca mintim.De fapt...ne-am uitat.

2 comentarii:

  1. nimeni nu e ocolit de schimbare. dar dacă ai destulă voinţă, reuşeşti să te schimbi şi să fii cum vrei tu, nu cum dictează monotonia şi rutina şi graba :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e,dar cand vine vremea altor lucruri nu poti sa mai faci mare lucru.Timpul trece si ia cu el totul...

    RăspundețiȘtergere