luni, 31 ianuarie 2011

Frânturi...

Am invăţat nişte lucruri până acum...in aceşti 16 ani si 10 luni si anume ca atunci când cineva imi spune "NU" trebuie să tac,când plâng nu rezolv nimic,când plec ma dau bătutâ.Am invătat că berea nu e amară ci ca eu nu stiu când sa o beau,că oamenii nu trebuie judecati dupa prima impresie(poate fi un moment nepotrivit pentru că viata insăşi e un moment nepotrivit).Am invatat că muzica ne alege pe noi nu noi pe ea,că ţigarile nu au gust şi le fumăm pentru că "IUBIM" mesajul de pe pachet.Am invăţat că dacă am pierdut trenul vine altul dar nu e Cel pe care l-am pierdut...acela nu se va mai intoarce niciodată.Am invăţat ca e frumos să iubeşti dar e al dracului de greu,că imi place o noapte geroasă de vară pe plajă,că greşelile sunt exagerări ale firii perfecţioniste.Am invăţat că oamenii concep copii ca pe nişte idei iar intr-un final devin comori teribiliste apoi mature.Am invăţat că scopul scuză mijloacele,că m-aş converti in nimic ca sa nu mai rănesc pe nimeni.Am invăţat că trebuie să mă lovesc de sus ca să imi dau seama unde pot ajunge,că de la distractie pană la depresie e o aruncătura de chiştoc.Eh...am invătat multe si imi e frică de ce va urma.
Eu sunt...cine sunt?

2 comentarii:

  1. Tu eşti Nana cea cu capul în nori şi-şi uită buletinul Dumnezeu ştie unde.
    Glumeam, evident :))
    Măh. Interesantă postare. Îmi place :D

    RăspundețiȘtergere
  2. well, superb post !
    Acum, cu venirea primaverii, vreau sa incepem o noua etapa. Va fi prima noastra primavara de 17 ani :*
    si da, iubim mesajul de pe pachetele de tigari :))

    RăspundețiȘtergere